عوامل مؤثر بر قیمت فروش لوله داربست

فرق خرید لوله داربست شاخه ای و کیلویی

مهمترین کاربردهای لوله داربست

لوله داربستی یکی از متریال موقت در صنعت ساخت‌ و ساز است که کاربردهای مهم و گسترده‌ای دارد. در قسمت زیر به موارد استفاده از لوله‌های داربستی اشاره کرده‌ایم:

  • ایمن سازی پروژه

استفاده از تجهیزات ایمنی در صنعت ساخت ‌و ساز امر رایج و مرسومی است. لوله‌های داربستی نیز به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی‌بخش در کنار سازه‌ها قرار می‌گیرند. وجود این لوله‌ها در محوطه نزدیک سازه باعث محافظت از سازه، نیروهای در حال کار و عابران پیاده می‌شود. به همین جهت، استفاده از لوله‌های داربستی در پروژه‌هایی با ارتفاع بیش از 2 متر الزامی است.

  • دسترسی آسان به نقاط مرتفع

در حال حاضر، اغلب پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در حال احداث، از ارتفاع بالایی برخوردار هستند و نقاط مرتفع متعددی دارند. این ارتفاع بالای بناها، کار ساخت‌ و ساز را برای نیروها، سخت و طاقت‌فرسا کرده و ایمنی آن‌ها را نیز به خطر انداخته است. قطعاً راهکار تمام این مشکلات، استفاده از لوله‌های داربستی باکیفیت است. لوله‌های داربست به خوبی می‌توانند امکان دسترسی به نواحی سخت و مرتفع ساختمان را برای افراد آسان کنند.

  • افزایش سرعت در فرآیند اجرایی پروژه

یکی دیگر از کاربردهای لوله‌های داربستی مربوط به افزایش سرعت ساخت ‌و ساز می‌شود. لوله‌های داربستی موجود با توجه به استانداردهای تعریف‌شده جهانی ساخته شده‌اند و قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. این لوله‌ها امکان انجام کار گروهی و تعامل بهتر کارگران با یکدیگر را فراهم کرده‌اند. به علاوه، لوله‌های داربستی به دلیل آسان کردن شرایط کاری بر سرعت اجرایی شدن پروژه نیز افزوده‌اند. به همین خاطر پروژه‌های امروزی با سرعت بیشتری نسبت به زمان‌های گذشته به اتمام می‌رسند.

فرق خرید لوله داربست شاخه ای و کیلویی

فروش لوله داربست در دو مدل شاخه‌ای و کیلویی در جریان است. بسیاری از مشتریان، این سؤال را مطرح می‌کنند که خرید لوله داربست بهتر است به صورت شاخه‌ای انجام بگیرد یا کیلویی و اصلاً چه فرقی بین این دو روش خرید وجود دارد؟ جواب این پرسش کاملاً مشخص است! بدون شک کیلویی! مشتریان بهتر است خرید خود را بر پایه واحد وزن انجام دهند. اینجا نیز ممکن است برایتان سؤال پیش آید که چرا واحد وزنی؟

توجه داشته باشید که گاهی عرضه محصولاتی مانند لوله‌های داربستی باعث می‌شود که افراد سودجو برای کسب سود بیشتر، اقدام به ارائه لوله‌ها با ضخامت و قطر کمتری کنند. با خرید وزنی می‌توان از این پیشامدها جلوگیری کرد و محصول را با قیمت واقعی تهیه نمود. ضمن اینکه لوله‌های داربستی را می‌توان در چندین پروژه به کار گرفت؛ چراکه جزو مصالح ساختمانی موقتی هستند. بنابراین، خرید کیلویی آن‌ها نیز به سود ساختمان‌سازان است. حتی لوله‌ها را بعد از به‌کارگیری می‌توان به عنوان لوله‌های دست دوم به فروش رسانید.